تعمیرات تلویزیون در محل

1- تکنسین مراجعه کنید از طرف مرکز خدمات و ارائه کارت شناسایی از طرف شرکت می باشد و مشتری در صورت درخواست می تواند از سایت استعلام گرفته و با کارت شناسایی مطابقت دهد.

2- پس از حضور در محل دستگاه را عیب یابی و مشکل هزینه را برای مشتری اعلام می کند.

3- پس از موافقت با مشتری اقدام به تعمیر دستگاه کرده و بصورت سالم تحویل مشتری می دهد.

4- در صورتی که نیاز به حمل دستگاه به کارگاه بوده، تکنسین به مشتری اعلام و دستگاه را به کارگاه انتقال و پس از تعمیر دوباره دستگاه توسط تکنسین به محل انتقال و به مشتری تحویل داده می شود.

whatsapp