سامسونگ یا ال جی کدام بهتر است؟

سامسونگ یا ال جی

سامسونگ و ال‌جی تلویزیون‌های فوق‌العاده‌ای تولید می‌کنند، اما چگونه برند مناسبی را برای خود انتخاب می‌کنید؟

اگر می‌خواهید بین تلویزیون سامسونگ و تلویزیون ال‌جی تصمیم بگیرید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.

 این برندهای برتر نوآوری‌های فناوری زیادی را به تلویزیون‌های خود معرفی کرده‌اند، به طوری که بسیاری از تلویزیون‌های آن‌ها سال به سال در فهرست بهترین تلویزیون‌های ما قرار می‌گیرند.

این بدان معناست که هیچ برنده مشخصی در اینجا وجود ندارد. تلویزیون های سامسونگ و ال جی تلویزیون های بسیار خوبی تولید می کنند. علاوه بر این، هر دو برند طیف وسیعی از تلویزیون‌ها را با مشخصات و قیمت‌های متفاوت ارائه می‌دهند، بنابراین اغلب تلویزیونی وجود دارد که مناسب همه افراد باشد، از سطح بالا گرفته تا بودجه. برای مدتی فناوری نمایش استفاده شده توسط هر برند متفاوت بود، با تمرکز سامسونگ بر روی تلویزیون های QLED و ال جی تولید تلویزیون های OLED، اما این روزها همه چیز چندان واضح نیست. این راهنمای تلویزیون سامسونگ و ال‌جی چندین مورد از این شباهت‌ها و تفاوت‌های فراوان بین هر برند را برجسته می‌کند تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید کدام سازنده تلویزیون برای شما مناسب است.

نمایندگی ال جی در تبریز-نمایندگی اسنوا در تبریز-نمایندگی سامسونگ در تبریز

تلویزیون سامسونگ در مقابل تلویزیون ال جی: نمای کلی

سامسونگ و ال‌جی دو تولیدکننده فناوری در مقیاس بزرگ هستند که برخی از بهترین تلویزیون‌هایی را که امروزه می‌توانید بخرید را با قیمت‌های بالا و پایین به فروش می‌رسانند، هر چند با فناوری‌های متفاوت پنل برای بسیاری از مجموعه‌های پیشرفته خود. در حال حاضر نیازی به دانستن این تفاوت ها ندارید، اما ممکن است معامله شکن باشند.

 

هر دو تولیدکنندگان کره جنوبی هستند که تلویزیون را در سطح جهانی می فروشند و حضور قابل توجهی در بریتانیا و ایالات متحده دارند - برخلاف پاناسونیک یا فیلیپس، برندهایی که در آمریکای شمالی مجوز ندارند - با پایه نصب بزرگ و طیف گسترده ای از تلویزیون ها که هر ساله راه اندازی می شوند.

 

با توجه به تعداد مجموعه‌هایی که سامسونگ و ال‌جی در سال عرضه می‌کنند، مقایسه قیمت‌ها دشوار است. قرار دادن یک مجموعه اقتصادی LG که ارزش بسیار خوبی در برابر پرچمدار و مدل برتر سال سامسونگ داشته باشد، هیچ اهمیتی ندارد. هر دو برند برخی از بهترین تلویزیون‌های هوشمند 32 اینچی و بهترین تلویزیون‌های 4را تا برخی از بهترین تلویزیون‌های 8برای مجموعه‌های فوق‌العاده‌ای که هزاران دلار یا پوند هزینه دارند، ارائه می‌کنند. هر اندازه، شکل، وضوح یا بودجه ای که از تلویزیون جدید خود به دنبال آن هستید، هر کدام از برندها شما را تحت پوشش قرار می دهند.نمایندگی ال جی در تبریز-نمایندگی اسنوا در تبریز-نمایندگی سامسونگ در تبریز

 

تلویزیون سامسونگ در مقابل تلویزیون ال جی: پلتفرم تلویزیون هوشمند

هر دو سامسونگ و ال جی از پلتفرم تلویزیون هوشمند اختصاصی خود استفاده می کنند. تایزن سامسونگ و webOS ال‌جی اغلب دو تا از بهترین پلتفرم‌های تلویزیون هوشمند در نظر گرفته می‌شوند. اما سریع و مجهز به آخرین برنامه ها هستند، اما چند تفاوت وجود دارد

ال‌جی از سال 2014 با webOS - یک رابط تلویزیون هوشمند حداقلی - پیشرو است. از نوار منوی افقی برای برنامه‌های پرکاربرد، سرویس‌های استریم و ورودی‌ها، با قرارگیری قابل تنظیم استفاده می‌کند، بنابراین می‌توانید محل قرارگیری برنامه‌های مورد علاقه خود را انتخاب کنید و انتخاب کنید.

 

 

 

 

whatsapp