نمایندگی سامسونگ در تبریز

با توجه به این که رفت و آمد ساکنین استان آذربایجان شرقی به تهران هزینه‌ بر و زمان‌ بر است، تیم مدیریت نمایندگی سامسونگ شرایطی را برای رفع مشکلات این عزیزان فراهم نموده است. ساکنین عزیز این استان می توانند از خدمات غیر حضوری نمایندگی مجاز سامسونگ بهره مند شوند. با توجه به این که نمایندگی سامسونگ در تبریز هنوز به صورت کامل راه اندازی نشده، 

در صورت تمایل به تلویزیون این برند نیز می‌توانید راهنمایی های لازم را از متخصصان واحد فروش دریافت نمایید. برای اطلاع از روش های تماس با نمایندگی سامسونگ در تبریز ، به ادامه مطلب مراجعه کنید.

نمایندگی ال جی در تبریز،نمایندگی سامسونگ در تبریز

برند سامسونگ یکی از معروف ترین و معتبرترین برندهای فعال در صنعت تولید انواع وسایل برقی خانگی است که در میان مردم جایگاه ویژه ای دارد. سامسونگ در راستای جلب اعتماد مشتریان، تنها به کیفیت تولید اکتفا نکرده است بلکه معتقد است که باید خدمات پس از فروش را برای کالاهای خود در نظر گیرد. تاسیس نمایندگی تعمیرات سامسونگ یکی از مهمترین خدماتی است که توسط این برند ارائه شده است.

اکنون در استان ها و شهرهای مختلف کشور مرکز های معتبری وجود دارد که خریداران کالاهای سامسونگ با خیال آسوده می توانند تعمیرات وسیله را به افراد خبره و ماهر بسپارند. برای مثال نمایندگی تعمیرات سامسونگ در تبریز با کمک تیم متخصص خود، تعمیرات انواع وسایل برقی انی برند را برای مشتریان تضمین می کنند.

تعمیر تلویزیون در آذربایجان شرقی

مرکز تعمیرات تبریزTV با دارا بودن بیش از 10 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات انواع تلویزیون با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط استان آذربایجان شرقی از جمله شهرهای تبریز ، سهند در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات تلویزیون خود با شماره تلفن 09143300875 تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات تبریزTV میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی در خدمات اشاره نمود.

 

whatsapp