تعمیر تلویزیون ال جی که روشن نمی‌شود

تعمیر تلویزیون ال جی در نمایندگی تعمیرات تلویزیون، توسط تکنسین هایی انجام می شود که مهارت و تجربه بسیار بالایی در این حوزه  دارند. تعمیرکاران تلویزیون ال جی در تعمیر ال سی دی ال جی و همچنین تعمیرات ال ای دی ال جی دانش بالایی دارند و تلویزیون شما را با استفاده از ابزار و روش های نوین، تست و عیب یابی می کنند. سپس اجزای معیوب را تعمیر کرده و در صورت نیاز، آنها را با نمونه های جدید و اورجینال، جایگزین می کنند

نمایندگی ال جی در تبریز-تعمیرات ال جی در تبریز

تعمیر تلویزیون ال جی که روشن نمی‌شود

مشتری‌هایی برای تعمیر تلویزیون و حل مشکل روشن نشدن تلویزیون با ما تماس می گیرند. این حالت زمانی رخ می‌دهد که اصلا تلویزیون روشن نمی‌شود.

در این مورد حتما اول چک کنید پریز و یا محافظ برق مشکلی نداشته باشد و بعد دستگاه را به برق مستقیم وصل کنید تا متوجه بشید ایراد از محافظ است یا تلویزیون ؟

دقت کنید در برخی مد‌ های قدیمی یک کلید پاور (دکمه روشن و خاموش) پشت یا زیر دستگاه قرار دارد که لازمه آن را روی حالت روشن بزارید، پس حتما دکمه‌ی پاور دستگاه را چک کنید .

اگر دیدید که فقط لوگوی ال جی را نشان می دهد و دیگر تصویر نمی آید حتما باید کار را به کاردان بسپارید تا تخصصی دستگاه چک شود.

اگر هم به طور کلی برق وارد دستگاه نمی‌شد، دستگاه‌هایی مثل محافظ برق را از تلویزیون قطع کنید و آن را چک کنید که سالم است یا نه؟ شاید ایراد اصلا از محافظ برق باشد.

در نهایت اگر کلا دستگاه روشن نمی‌شد، خبر خوب این است که تعمیر تلویزیون ال جی در این حالت نیز ممکن است.

هزینه های سرویس و تعمیر تلویزیون ال جی

در صورتی که led یا lcd و یا سایر مدل های تلویزیون ال جی شما با مشکلی روبرو شد، به منظور انجام تعمیرات، شما می‌توانند با یکی از شعب دیبا پشتیبان بعنوان مرکز تخصصی خدمات تعمیرات تلویزیون ال جی تماس بگیرید. در اولین تماس، ابتدا یکی از متخصصان ما در یک مشاوره تلفنی تلاش می کنند ایراد دستگاه را پیدا کنند. در این مرحله در صورتی که مشکل جزئی ای وجود داشته باشد شما قادر خواهید بود خود، آن را برطرف نمایید. در غیر این صورت، می توانید درخواست کنید که یکی از متخصصان ما برای رفع مشکل در منزل یا محل مورد نظر شما حضور یابند. در این حالت، تکنسین های ما ظرف مدت حداکثر۲ ساعت در محل حاضر شده و به ارائه سرویس و خدمات می پردازند.
گفتنی است که کلیه هزینه ها و قیمت قطعات بر اساس نرخ مصوب اتحادیه محاسبه شده و پس از کسر تخفیف‌های مورد نظر اخذ خواهد شد.

 

ال جی سرویس تمامی خدمات مورد نیاز تلویزیون شما را بر عهده دارد. تمامی نیازهای مشتریان عزیز را در رابطه با تعمیر و سرویس تلویزیون ال جی انجام می دهد. در صورت نیاز به قطعات مانند کنترل و کابل های اتصال می توانید با این مرکز تماس بگیرید.

لازم به ذکر است که خدمات ال جی سرویس بعد از پایان گارانتی تلویزیون شما می باشد. در صورتی که تلویزیون شما در زمان ۱۸ ماه گارانتی با خرابی مواجه شد با شماره های دفترچه گارانتی تماس بگیرید. بعد از اتمام گارانتی تلویزیون شما ال جی سرویس تمامی خدمات مورد نیاز برای تلویزیون شما را انجام می دهد.

 در صورتی که خدمت تعمیر تلویزیون را از مرکز ال جی سرویس دریافت نمایید، این خدمت شامل شش ماه ضمانت کتبی می باشد که بعد از تعمیر و سرویس تلویزیون به شما ارائه می شود. تمام خدمات ضمانت شده در صورت تکرار بدون هیچ هزینه ای انجام می شود

روند تعمير انواع تلويزيون در شرکت تعميراتي ال جی سرویس

متخصصان تعميرات ال جی سرویس پيش از هر اقدامي، اطلاعات و راهنمايي‌هاي مورد نياز را در اختيار شما قرار مي‌دهند تا امکان يک انتخاب آگاهانه براي شما فراهم گردد.
در صورت نياز به تعمير تلويزيون برخي از اطلاعات اوليه و راهنمايي هاي فوق الذکر شامل موارد ذيل ميباشد :


پاسخگويي به تمام پرسش‌هاي مشتريان
مدت زمان مورد نياز براي تعمير تلويزيون
روند تعمير تلويزيون
برآورد هزينه تعمير
نياز يا عدم نياز به تعويض قطعات و اطلاعاتي از اين دست مي‌باشد.


در صورت تأييد مشتري، متخصصان اقدام به تعمير تلويزيون خواهند کرد و تمام تلاش اين مجموعه آن است که دليلي که باعث خرابي تلويزيون شده است برطرف شود که موجب خرابي دوباره نشود. و به شما اطمينان داده مي‌شود که تمامي قطعاتِ تعويضي اصل ‌باشند.
پس از اتمام فرآيند بازسازي و تعميرات ، بررسي‌هاي نهايي انجام شده و کارشناسان فني، پس از انجام تست‌هاي اوليه و اطمينان از عملکرد صحيح تلويزيون، آن را تحويل ميدهد. در غير اينصورت، کالا به بخش مرکز فني ارجاع داده خواهد شد.

 

 

whatsapp