چگونه صفحه تلویزیون خود را در چهار مرحله ساده تمیز کنید

 

تعمیر تلویزیون در تبریز،تعمیرتلویزیون،محاسبه  ی اندازه ی تلویزیون بر حسب سانتی متر

بنابراین تلویزیون شما یک بار دیگر از هر چیزی که برای شام خورده اید کمک می کند، یا گربه پس از کانودل زدن با شخصیت کمدی مورد علاقه شما، موهای بلند و بریده ای را پشت سر گذاشته است. زندگی اتفاق می‌افتد و صفحه‌های تلویزیون ما اغلب در میانه صحنه هستند. خوشبختانه، بدون توجه به آشفتگی، یک راه سریع و آسان برای بازگرداندن نمایشگر تلویزیون شما به شکوه واضح آن وجود دارد - بدون نیاز به تجهیزات خاصی.

صفحه نمایش تلویزیون: یک پرایمر سریع

 

تلویزیون های ال سی دی و پلاسما دارای مواد نازک و انعطاف پذیری هستند که به راحتی می توانند آسیب ببینند، به خصوص در اثر مواد شیمیایی ساینده. Windex یک نه خیر است، مگر اینکه یک تلویزیون عتیقه با نمایشگر شیشه ای داشته باشید.

 

همچنین باید مطمئن شوید که مایع را مستقیماً روی تلویزیون خود اسپری نکنید. انجام این کار می تواند به نمایشگر آن آسیب برساند یا حتی باعث آتش سوزی الکتریکی شود.

 

قبل از شروع تمیز کردن، ممکن است ایده خوبی باشد که به دفترچه راهنمای کاربر خاص تلویزیون خود نگاهی بیندازید تا به طور تصادفی گارانتی خود را باطل نکنید.

 

اگر کتابچه راهنمای خود را اشتباه جا انداخته اید، نگران نباشید - تقریباً همیشه می توانید آن را آنلاین پیدا کنید. ابتدا شماره مدل تلویزیون خود را پیدا کنید، که باید روی برچسب پشت تلویزیون شما درج شود. سپس، یک جستجوی گوگل برای آن شماره مدل همراه با عبارت «راهنمای کاربر» انجام دهید. شما باید بتوانید دفترچه راهنما را به صورت PDF دانلود کنید.

آنچه برای تمیز کردن صفحه تلویزیون خود نیاز دارید

 

    میکروفیبر یا پارچه نرم خشک

 

    نصف قاشق چایخوری صابون ظرفشویی

 

    یک چهارم فنجان آب

 

    کاسه

 

    قوطی اسپری

چگونه صفحه تلویزیون خود را در 4 مرحله ساده تمیز کنید

مرحله 1: تلویزیون خود را خاموش کنید

 

قبل از اقدام به تمیز کردن، بهتر است تلویزیون را خاموش کنید - این به شما کمک می کند تا جایی که گرد و غبار و کثیفی انباشته شده است را تشخیص دهید و همچنین به تلویزیون شما فرصت خنک شدن می دهد. (صفحه نمایش گرم یا داغ تمیز کردن سخت تر است.)

مرحله 2: با یک پارچه خشک پاک کنید

 

با استفاده از یک پارچه نرم و بدون پرز، به آرامی با حرکات دایره ای روی صفحه نمایش خود را پاک کنید تا گرد و غبار، کثیفی یا پرزها را پاک کنید. بخش "به آرامی" به ویژه مهم است - اگر خیلی سخت مالش دهید، می‌توانید کریستال‌های مایع داخل تلویزیون صفحه‌تخت خود را به هم نخورند یا بسوزانند.

 

هر کاری که انجام می دهید، از دستمال کاغذی استفاده نکنید. آنها می توانند صفحه نمایش شما را خراش دهند و بقایایی از خود به جای بگذارند.

مرحله 3: یک پارچه مرطوب را برای لکه های سخت تر امتحان کنید

 

گاهی اوقات لکه ها به مقداری TLC بیشتری نیاز دارند. اگر می‌خواهید لکه‌های چرب را پاک کنید و پارچه خشک این کار را انجام نمی‌دهد، پارچه‌ای مرطوب و بدون پرز را امتحان کنید. حتماً آب را مستقیماً روی پارچه تمیزکننده اسپری کنید نه روی صفحه تلویزیون و سپس با حرکات دایره ای ملایم پاک کنید.

مرحله 4: صابون ظرف را امتحان کنید

 

اگر تلویزیون شما با غذا پاشیده شد (این اتفاق می افتد!) از محلول تمیز کردن صفحه نمایش خود استفاده کنید. فقط یک قطره صابون را به یک چهارم فنجان آب اضافه کنید، مخلوط کنید و آن را روی یک پارچه نرم بمالید. به آرامی لکه را پاک کنید، سپس سطح را با یک پارچه میکروفیبر خشک دوباره پاک کنید.

 

آیا تلویزیون شما روزهای بهتری را دیده است؟ خانه‌های ییلاقی دارای تلویزیون‌های هوشمند جدید و خدمات نظافت ماهانه هستند و هم اتاقی‌هایی که دوست دارید با آنها تلویزیون تماشا کنید.

whatsapp