تعمیرات تلویزیون

امروز روزی است که تمام تلاشتان را کردید تا کارتان زودتر تمام شود و در راه خانه، تخمه، چیپس و پفک خریدید. سریع به خانه برگردید، قبل از شام جلوی تلویزیون بنشینید تا از برد شیرین رئال مادرید یا بارسلونا لذت ببرید. چی شد؟! چرا تلویزیون خراب است؟ چرا مشخص نیست؟ چرا گذشته خوب کار نمی کند؟ میدونم عصبانی هستی ولی کار تموم شده و بهتره همین امروز تلویزیون رو عیب یابی و تعمیر کنی تا بازی برگشت رو از دست ندهی.

تعمیر تلویزیون در تبریز،تعمیرات تلویزیون در تبریز

تعمیر تلویزیون می تواند مشکلات این دستگاه را برطرف کرده و عمر آن را افزایش دهد; در صورتی که مراحل عیب یابی و تعمیر به درستی انجام شده باشد. این بدان معناست که تعمیرکار می تواند به درستی مشکلاتی مانند روشن نشدن، خاموش شدن، نداشتن تصویر، پرش تصویر، قطع شدن صدا یا تصویر، نداشتن سیگنال و ... را به درستی تشخیص دهد که دقیقا کدام قطعه باعث خرابی می شود. سپس قسمت یا قطعات آسیب دیده تعمیر می شوند. گاهی اوقات نیاز به تعویض قطعات تلویزیون است که در این صورت قطعه جدید باید اورجینال باشد تا از عملکرد صحیح و بی نقص آن اطمینان کامل داشته باشید. اینجا در پاراتک. نکاتی در مورد نحوه تعمیر تلویزیون شما وجود دارد..

 

شایع ترین علت خرابی تلویزیون ال جی یا سامسونگ چیست؟!

 

ما به خوبی می دانیم که تعمیرکاران باتجربه ما به کدام قطع کننده های تلویزیون بیشتر آسیب می رسانند. به احتمال زیاد مشکلی که برای تلویزیون شما پیش آمده جزو همین مشکلات خواهد بود. شاید بیشتر افراد فکر کنند که روشن نکردن تلویزیون یکی از مشکلاتی است که نمی توانند این مشکل را در تلویزیون خود حل کنند و قطعاً تعمیر تلویزیون نیاز به مشاوره تخصصی دارد. اما بهتر است ابتدا نکات زیر را در این مقاله مطالعه کنید و در صورت رفع نشدن مشکل کار را به متخصص بسپارید.

 

این مشکلات روشن نشدن تلویزیون معمولاً به دلیل مشکل در منبع تغذیه دستگاه ایجاد می شود، اما گاهی ممکن است مشکل سخت افزار تلویزیون باعث این مشکل شده باشد. به طور خلاصه، اگر مشکلی در منبع تغذیه یا سخت افزار تلویزیون وجود داشته باشد، مشکل می تواند به صورت زیر ظاهر شود:

 

- تلویزیون روشن نمی شود

 

- تصویر برای لحظه ای روی تلویزیون ظاهر می شود و خاموش می شود.

 

- چشمک زدن چراغ های برق در تلویزیون

 

- تلویزیون روشن و خاموش می شود

 

- تلویزیون بعد از چند ساعت خاموش می شود

 

- علت خاموش شدن ناگهانی تلویزیون ها

 

- تلویزیون به طور خودکار روشن می شود

مشتریانی هستند که برای تعمیر تلویزیون و رفع مشکل روشن نشدن تلویزیون با ما تماس می گیرند. این زمانی اتفاق می افتد که تلویزیون اصلا روشن نمی شود. در این صورت حتما ابتدا بررسی کنید که پریز یا محافظ برق مشکلی نداشته باشد و سپس دستگاه را به برق مستقیم وصل کنید تا متوجه شوید که برق یا تلویزیون مشکلی دارد؟ توجه داشته باشید که در برخی از حالت های قدیمی یک دکمه پاور (دکمه روشن و خاموش) در پشت یا زیر دستگاه وجود دارد که باید آن را روشن کنید، پس حتما دکمه پاور دستگاه را بررسی کنید. اگر مشاهده کردید که فقط آرم ال جی یا سامسونگ را نشان می دهد و تصویر دیگر ظاهر نمی شود، باید کار را به متخصص بسپارید تا دستگاه را بررسی کند. اگر برق به هیچ وجه وارد دستگاه نمی شود، وسایلی مانند محافظ برق را از تلویزیون جدا کرده و سالم بودن یا نبودن آن را بررسی کنید. شاید اصلا مشکل از محافظ برق باشد.

 

مشتریان برای تعمیر تلویزیون و رفع مشکل روشن و خاموش شدن آن با ما تماس می گیرند. این زمانی اتفاق می افتد که تلویزیون روشن می شود، لوگو را نمایش می دهد و سپس به سرعت خاموش می شود. به این اصطلاح راه اندازی مجدد می گویند.

 

حقیقت این است که جایی در قلب تلویزیون شما قطعه ای به نام (Mainboard) وجود دارد. اگر تلویزیون شما دائماً در حال راه اندازی مجدد است، به احتمال زیاد همه چیز زیر این معدن است و نیاز به تعمیر دارد. بسیاری از تعمیرات برد اکنون با استفاده از یک سری ابزار پیشرفته مانند دستگاه REBALL یا RESOLD قابل انجام است.

 

گاهی اوقات ممکن است تلویزیون با قطع و وصل شدن برق به طور خودکار روشن شود، این کاملا طبیعی است زیرا دستگاه عملکردی به نام روشن شدن خودکار دارد و به طور پیش فرض روشن است. این مشکل همچنین می تواند به دلیل تایمر Wake up the device نیز باشد که باید بررسی شود.

 

البته همیشه نیازی به تعویض این قطعه نیست. گاهی اوقات می توان تلویزیون را تنها با تغییرات نرم افزاری تعمیر کرد. البته راه اندازی مجدد تلویزیون دلایل دیگری هم می تواند داشته باشد و به مین برد محدود نمی شود. به عنوان مثال یک قطعه پنل نیز می تواند این مشکل را ایجاد کند. پیشنهاد می کنیم ابتدا مراحلی که گفته می شود را امتحان کنید در غیر این صورت اگر خودتان نتوانستید مشکل را حل کنید می توانید از کارشناسان ما برای رفع مشکل تعمیر تلویزیون کمک بگیرید. برای این کار کافی است با نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در  تبریز TVیا نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در jتماس بگیرید و از مشاوران و کارشناسان مجرب کمک بخواهید.

whatsapp